Hláškovník 2016

07.08.2017 07:31

Dobrý den,

páprsob nám klepe pomalu na dveře, a stejně tak jako účastníci i naše dospělácká část se již moc těší. Každoročně si během tábora zapisujeme jednotlivé hlášky. Asi zatím úplně nejlepší byla ta, když se vydával k obědu segedýnský guláš. A prosba byla prosím hodně ale bez masa a bez zelí. Inu tady pár hlášek z loňského roku:

 

Cesta autobusem na tábor

Kdy bude pauza na čurání?
No a jak moc se ti chce?
DO TÝ PŘESTÁVKY VYDRŽÍM.... :-)
 

Chlapci se bavěj u výsledků

Hm, já jsem disklej. Já jsem jim říkal, že sem tu kontrolu vynechal omylem. Oni mě stejě disknuli!!!!!!
 

Hrajeme scénky z večerníčku…:

Já mám apsoň mozek velikosti buzoly, ale ten tvůj se nevyrovná ani velikosti hlavičky čipu…… No jo prostě orientáckej tábor se nezapře

 

Chlapec na Járu:

Víš, sice nejsem nejlepší střelec, ale myslím, že do takového terče bych se trefil.

 

Vyrážíme na celodenní výlet do města POLIČKA.

A chlapci se bavěj mezi sebou…. „Pamatuješ si, jak se jmenuje to město, kam jdem zítra na výlet?“

„Šuplík?!!!“

připomínám… šli jsme do Poličky J

 

Hrajeme hru na uhodnutí přísloví

Skupinka Díry… „Nad žárovkou je největší tma“

 

No posuďte sami, nenudíme se, a rádi se zasmějeme